“He's the tallest, the most charming, the most elegant, with his gloves on or without them...” the lyrics sung by Jacques Dutronc stick in our heads. A worldly man with a taste for mystification (and blonde wigs), our gentleman burglar robs the haves and have-nots. Two seasons brought to life by Georges Descrières, the perfect incarnation of this timeless hero.