When an artist falls in love with his model, he wants no more than to marry her and live happily ever after. Then his father calls him back to reality and forces him to join the family business, changing his life forever. He marries another woman, has a son, and dies leaving two-thirds of his fortune to his lost love. His son seeks out his father's old flame, only to discover that she has died and left a daughter behind. He then decides to romance the daughter so as to keep her inherited two-thirds of his father's fortune "all in the family."