Pierre, a sailor, heads to Hamburg to search for the girl who became his friend a decade before when he had been a POW in Germany. He finds her in the red-light district, the Reeperbahn, where she works as a mud-wrestler in a crummy dive. She hates her job, and she hates the seedy clientele. When she meets the sailor, her hopes of a better life rise. Even though he is already married, the two fall in love. He promises to return that very night, but he is later knifed to death by a mugger. The unknowing woman, assuming he has abandoned her, is crushed and commits suicide.