Bob Letellier, a good looking rich kid who studies science, makes the acquaintance of Alain, a cynical and immoral young man. The latter introduces him to the existentialist circles of Saint-Germain-des-Prés. Bob is invited to a party and becomes Clo's lover, a rich heiress.