Summer 2018, Belleville, a Parisian neighborhood. Eleven-year-old Sylla and his friends follow the French soccer team as it prepares to win the World Cup. While his mother struggles to pay their rent, he realizes that this could well be his last summer in the neighborhood where he's grown up.