Legendary opera house, La Scala is more than just a stage— it’s a dream factory. And this year, over the course of four intensive months, 900 people will work relentlessly to incarnate Verdi’s opera masterpiece, ‘‘The Force of Destiny”. Under the masterful eyes of director Léo Muscato, we will follow set designer Federica Parolini, as her sketches evolve into towering architectural marvels crafted by dedicated artisans. In the costume workshop, Silvia Peroni and her team weave magic with fabric and thread through their expert hands. Then, a stellar international cast of virtuosos arrives in Milan, ready to fill La Scala’s hallowed halls with their soaring voices. But with the clock ticking, and expectations going through the roof, tensions unfold like an opera of its own. As Milan holds its breath for the legendary Prima on the 7th of December, the stakes couldn’t be higher. Will they be ready in time for curtain rise?