Hundreds of women in Bosnia knit for international fashion designers. They were fighters, resistance fighters, mothers or wives: twenty-five years after the war in Bosnia-Herzegovina, knitting needles in hand, Seïda, Osmana and other women are fighting to rebuild them-selves in a country that is still recovering from this conflict.