Six of the thousands. Six athletes from France, Brazil, the United States and Afghanistan, who will be attempting to make history at the Paralympic Games in Paris in 2024. Disabled from birth or following a life tragedy, these few days when the eyes of the world will be riveted on their exploits are for them the culmination of a lifetime.