In a town inhabited by zebras, five-year-old Zou and his extended family live in a house right next door to his best friend, Elzee. He is an imaginative and inquisitive foal, and he’s now old enough to start becoming his own person (or rather, his own zebra)!
Each day brings a new sense of discovery, exploration and fun. And with the help of his family and friends, Zou learns all about the world he is growing up.