During a ride with her friends, Léna's mare collapses on the beach: she dies of a heart attack. A few months later, still depressed, Léna refused to resume riding until she came across some criminals looking for their horse, which had escaped from the slaughterhouse. Frightened, she stumbles upon the beautiful stallion and decides to take him to safety on the abandoned ranch belonging to her grandfather.