She has left the hive where her fellow bees live, and is making the most of her freedom to venture into the forest, explore the flora and fauna, and enjoy the immense meadow with her best friend Willi! Very sensitive to injustice and the misfortune of others, Maya is always looking for ways to help insects in difficulty. Join Maya for some exciting adventures in the land of flowers and insects!