In 1992, after a car crash leaves Ahmed amnesiac, he returns to his village, where nothing feels familiar—not his wife, not his children. His youngest, frightened by Ahmed’s bandaged face, fears him deeply. Each night, strange visitors whisper litanies in an unknown tongue. Who are they? Why is his right index finger missing? Why does his neighbour unsettle him? In the present, an ageing Raqi battles Alzheimer’s. His disciple grows worried: the Raqi’s trembling right hand is also missing an index finger. As possessed people speak in foreign tongues and violence rises, Ahmed fears regaining memory—while the disciple fears his master’s decline may unleash an ancient evil.