"When i filed a complaint against olivier, i compulsively picked up the camera. i never thought i’d ask myself one day: what happened to my body? and who knew? ’ in a cinematic gesture that is both intimate and political, This is my body examines the micro-stories that make up rape culture, memory as an unfathomable drawer."