My name is Martin Matin... I'm 9 years old and my friend is Gromo, that's his name, that's all... Gromo's a laugh! Every morning I go to school with Gromo. I'm known as the average pupil, average height, the typical average pupil! But here's the thing: every morning, something happens to me! But it's not just your average pupil: strange things happen to me, extraordinary things, impossible things, even... My friends never get bored with me!