Nearly a century from now, the Sahara Desert spreads out beyond its boundaries, obliging village dwellers to give up their lands. But Wulaba is the village of the ancestors and for Eloha N’Koua, leaving it is out of the question. To convince his relatives that life still exists in his patch of earth, he sows his last three seeds in the hope that at least one will bear fruit.