It’s summer in the land of rabbits. But, while Tom basks on the beach, a drama is unfolding in the woods. Loulou, a young wolf, finds himself alone in the world. How do you survive when you don’t know who you are and what you’re supposed to eat? Adopted and then rejected by some rabbits, Loulou is forced to leave the cosy comfort of the burrow for the perils of the forest.