This video investigates the course of an emotion, as a warm vibration which spreads through the body. Can an emotion have a physical representation? When I listen to some music, my body vibrates, my heart beats with a different rhythm, affects my perception. Nevertheless, the sound wave which crosses me as a shiver is invisible. How can an invisible world change a subject as dense as the human body? The answer is maybe that we are ourselves, frequency, pulsation, rhythm. The sound is in the foundation of the subject. The birth of a life.