A musical and visual art creation centered round the theme of power and dance. Art dedicated to celebration awakens emotions and gives rise to a communicative pleasure that unites mankind. A male and female dancer soar toward their encounter one with the other, transported by the intoxication of pleasure. By magic, this dancing frenzy multiplies and spreads, generating an inspiring collective energy all around the world.