Tournicoti! Tournicoton! A ride on the merry-go-round, a touch of magic and Margote is transported to the village of Bois-Joli, an astonishing world where her best friends are waiting for her: funny animals with very strong personalities and a mischievous magician. Luckily, she's there to keep this strange bunch in check!