In the world of the Zanimodingos, evolves a community of extraordinary and adorable little characters like Edward the pig grocer, Flac the rabbit, gardener but also Noss, the basset-hound detective of this happy tribe. In this welcoming universe, many gags and unexpected new developments for a series full of humour and imagination.