During France's first lockdown in 2020, director Fabrice Garcia-Carpintero focused on the tiny creatures that populated his small city garden in Limoges, near Victor Thuillat Park. He highlighted the richness of an urban ecosystem, somewhat in the style of the film Microcosmos, while also showing the disruption to the daily lives of humans due to lockdown and that of insects during heavy rain.