Djéné, forty-five, of Malian descent, illiterate and a mother of two, works as a chambermaid in a hotel for a subcontracting agency whose working conditions are appalling. One evening, she finds one of her colleagues lying unconscious on the floor, a victim of the frantic pace imposed by their managers. Djéné decides to bring her colleagues together to change things.