Neighboring is always complex. Add to it soldiers, marijuana, terror groups, fences, knives, dancers, guns, rabbis and imams, and you have a complete mayhem. This comedy extracts humor from absurd situations in the West Bank, the "Wild West of the Middle East," where living together becomes a tricky challenge. Lost in Territories explodes across the screen in five connected, chaotic, and bizarre stories that delve into the daily lunacy of the region.