Arthur suffers from violent auditory crises. He hears every sound for miles around. Through a pirate radio station, Anita and Pablo host a show about ambient music. Their goal: to soothe the world. During one of his crises, Arthur listens to the show and discovers he has a power: he can move and mix the sounds he hears around him. Together, they hack into every audio system to broadcast ambient music everywhere, at full blast. AirPods, speakers, radios—nothing is off-limits. One evening, Arthur stumbles upon a cosmic melody never heard before, one that might just affect the entire planet.