Fred is a drag queen performing at a cabaret when he learns that his father, Jean, has died. In the Emergency Room, he comes face to face with his ghost. Over the next three days, Fred and his sister Cassandre try to organise Jean's funeral, but Fred seems to be the only one to see him.