Marseille, 25th of December 2020. Maika, a young single woman has just had an erotic dream staring Zinédine Zidane. On this Christmas day she has nothing better to do than hang out with her cat. Between self-deprecation, musings and encounters, we follow her wanderings in the city, as deserted as she is. Fortunately, Marseille as well as Maïka is full of resources.