Two Chinese friends, Yiyi and Xiaoba, spend their last day together on Belle-Île-en-Mer, an island in France. The next day, Xiaoba returns to China permanently. Yiyi remains alone on the island, far from her country, far from all landmarks. The moon shines in the sky, the lighthouse turns in the night, here borders no longer exist, here new encounters take shape.