July 2024, the Olympic Games are approaching. Elisabeth is a hearing-impaired American living in Paris. As her visa is about to expire she accepts a job as an Airbnb concierge to stay in France. She then meets Elijah, a laid back Californian. Against her will, she has to cross Paris with him, right in the middle of the Olympic opening ceremony.