At the Paris Opera, Zoé, a 35-year-old prima ballerina with a dazzling career, now lives a life of excess: too many parties, lovers, anxieties... Because she is no longer up to standard, they want to fire her, but Zoé is going to fight against the institution, her peers and, above all, herself to get a second chance. At her side is Flora, a 19-year-old black dancer who has just joined the corps de ballet and has only a few months to fit in and prove herself. And Sébastien, 38, the flamboyant and ambitious new Director of Dance, who wants to make the Opera shine at the pinnacle of the world of dance...