The Gods are angry with Arthur! After the destruction of Kaamelott, his stubborn refusal to kill Lancelot is driving the Kingdom of Logres to its doom. He gathers his Knights, reckless novices and disillusioned veterans, around the New Round Table and sends them to prove their worth to the four corners of the World, from the Orcanian Marshes to the frozen lands of the Opalescent Dragon.