In the form of a gripping and ultra-realistic thriller, “Just 6.5” by Saeed Roustaee reveals a plague ravaging contemporary Iran, with 6.5 million hard drug addicts. Pierre-Olivier François’ fascinating documentary traces the challenging field investigation conducted by the young Iranian director before shooting epic scenes with hundreds of addict extras. Supported by interviews with Saeed Roustaee and his team, as well as previously unseen archives and footage from the shoot, “Once Upon a Time... Just 6.5” reveals how this film overcame strict censorship to become a huge popular success in Iran.