On June 30, on the Place de la Concorde, on the border between the Tuileries and the Jeu de Paume, a demonstration takes places against police brutality. Graffiti is harsh, the slogans violent, but the faces serene. Place de la Concorde has a history. It is a symptom of the excesses and lies of successive governments. But what if the demonstrators were ready to take things to the limit?