From my room in Paris, in exile after seven years far from Syria, far from my father left alone, with the ghosts of the past and a lost future, I record our telephone conversations. He describes the country to me, his solitude, his pain. I film this screen that unites and separates us, my only window of communication. My memories fade daily, my life cut off, my country unreachable.