Camille, 27, a lawyer at an SOS Victimes center, deals with cases of incest and violence. One day, she meets a divorced couple looking for ways to help their 10-year-old daughter Margot, who has been the victim of incest by her uncle. This case pushes Camille to confront her own traumas and limits.