Katia’s life is a mess when she meets Justine who has never dated a woman. It is love at first sight. They begin a beautiful, strong relationship and decide to have a child together. Sadly, Justine leaves her without a backward glance when Katia is carrying their daughter. Twelve years later, after Katia has raised Jeanne alone, she is told she has only a few months left to live.