Marie, an Ivorian pastor and former journalist, has lived in Tunisia for ten years. Her home becomes a refuge for Naney, a young mother seeking a better future, and Jolie, a strong-willed student carrying her family’s hopes. The arrival of a little orphan girl challenges their sense of solidarity in a tense social climate, revealing both their fragility and strength.