The Swiss Alps, 1899. André Morel, an ambitious Swiss hotelier has a daring vision: a five star hotel that will stay open throughout the winter season. It’s never been done before. Can his risky idea survive extreme weather, untrained staff and demanding guests? This eight-part series, inspired by real events, depicts the birth of White-Winter holidays. It combines a lavish period drama with compelling, character- driven stories full of hidden desires, ambition and love, alongside flashes of modern music for a contemporary twist.