To deflect attention and get out of this mess, Simone finds nothing better than to randomly accuse a man she’d just met at the park of raping her. Paul is a failed actor who lives in the shadow of his wife Charlotte. Above all, he's the kindest and most harmless of all men.
Simone, full of remorse, tries to make amends, but it's too late: the accusation becomes public and Paul a public target.