All her friends adore Nour. She’s a tomboy, plays a badass game of soccer and is treated like one of the guys by her teammates. She can also take on anyone, with her sharp wit and repartee. But despite her buddies, her over-protective mom and her brilliant mind, Nour is unhappy. She wishes she could be more feminine and wants dudes to see her as a girl, not a cute brother. Something needs to change. So when Sissi, a pole dance instructor, offers to teach her for free, Nour grabs the chance to try something new. Nour gives everything she’s got to the possibility that she too, can be womanly.