In search of native plants, we follow botanist Mark Brown from Aizier to his home in Sainte-Marguerite-sur-mer. From the Seine valley, following the Cauchois coastline in seven walks, we film the plants to his mad botanical project: reconstituting a primary forest at L'Aube des Fleurs.