Paris, 1924. In the secrecy of a meeting room, four of the world's leading light bulb manufacturers negotiate a historic deal: rather than continuing to innovate to improve the durability of their products, they will instead agree to lower them in order to sell more. Their hypocrisy, cynicism, and greed disgust Louise, the young typist attending the meeting.