While moving his recently defunct mother’s belongings, Mathieu finds a suitcase that didn’t belong to his mother or any other family member. Even more surprising, the suitcase seems to belong to Monsieur Laclos, the neighbor in the apartment next door. Intrigued, Mathieu decides to give it back to him, but Laclos refuses, saying he has never seen or heard of the suitcase. Will Mathieu manage to convince him otherwise?