We follow someone, a woman. Is this woman already dead, or the sole survivor of a tragedy? We don't know. She walks, stunned, through the deserted ruins of what was once a village. From these ravaged places, this woman brings forth terrible images of a massacre, intertwined with fond memories of familiar times before the horror.