On one side we have Chouchou, on the other Nana, and between them, a conflict: which is the true story of the origin of the world? Nana, the strong-willed eldest, begins the story by telling the version she knows: that of Adam and Eve. But Chouchou isn't convinced by her story and counters with her own version, based on the theory of evolution.