A father, daughter, and son climb a mountain slope. The children, annoyed by their father's slowness, argue with him. Jean-Marc, overwhelmed by his children, descends into hysterics. To vent his anger, he takes to the ski slopes. A brutal scene ensues, from which Jean-Marc will not escape unscathed.