Since the 1970s‚ Martin Parr has fearlessly held out his unique photo-graphic mirror and given us some of the most extraordinary and unique visual clichés of modern times. Sometimes serious‚ often absurd but always playful‚ his insightful and often acrid commentary on consumer society has always been a subject of controversy and discussion. I AM MARTIN PARR is a highly unique‚ intimate and exclusive road trip with the uncompromising Martin Parr‚ whose subjects‚ frames and colour have revolutionized contemporary photography around the world.