Turbo, a jockey apprentice, gets injured during a race. Ruled out from his boarding school, he helplessly witness the rise of his little brother, Ismael, who takes his spot among his trainer et comrades. Lonely and without any prospects, he hides in the archive room of the school and attempts to reconnect with his brother and a glorious past that has eluded him.