Grâce, a young seamstress with a passion for fashion, has been holding down a series of jobs and sacrificing her ambitions to run the family home since the death of her father. One evening, Marcus, her older brother who left before her father's death, mysteriously returns home. Grâce's daily life is thrown into turmoil, and so are her prospects.