When a ruthless gang of outlaws terrorise a sleepy frontier town, the local undertaker Patrick (Emile Hirsh) faces a profound moral dilemma. He plays a dangerous game providing for his family as he profits in the wake of the violence sweeping the once peaceful God-fearing community. As the death toll rises and without religion or the law to turn to, will Patrick find a way to defeat the outlaws as they turn their brutal attention on his pregnant wife and children?