In an effort to reconnect with his estranged father, 13-year-old Roy agrees to spend a formative year of adventure on the remote Sukkwan Island deep in the Norwegian fjords. What starts as a chance to rebuild their relationship quickly descends into a test of survival as they face the harsh realities of their environment and confront their unresolved turmoil.